Męska bezsilność

Opublikowany: Autor: admin
94-7889-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tani cialis

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam wstyd i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby i pokieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie przeprowadzane jest przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zapytać też dietetyka o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz kłopotliwych sytuacji między wami, też w łózku. Rzecz jasna jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie albo siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena